Net Result

درگاه ارتباطی با دانشجویان

درگاه ارتباطی با دانشجویان

این صفحه مربوط به پایان‌نامه دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی - واحد تهران شمال می‌باشد.

*****************************************




 عنوان پایان نامه: بررسی پردازنده‌های ARM

نگارش: مهندس متین زندمقدم

نیمسال دوم 96-1395

دانلود پایان نامه


چکیده:

پایان‌نامه حاضر به بررسی پردازنده‌های شرکت ARM از ابتدا تا جدیدترین آنها می‌پردازد.



 عنوان پایان نامه: بررسی پردازنده‌های اینتل

نگارش: مهندس سپیده تاجیک

نیمسال دوم 96-1395

دانلود پایان نامه


چکیده:

پایان‌نامه حاضر به بررسی پردازنده‌های شرکت اینتل از ابتدا تا جدیدترین آنها می‌پردازد.




عنوان پایان نامه: بررسی الگوریتمهای توازن بار در رایانش ابری

نگارش: مهندس مهسا گودرزی

نیمسال اول 96-1395

دانلود پایان نامه


چکیده:

در واقع میتوان گفت هدف از توازن بار، یافتن نگاشتی مناسب از کارها بر روی پردازنده‌های موجود در سیستم است به طوری که در هر پردازنده مقدار تقریبا مساوی از کارها اجرا گردد تا زمان اجرای کلی به کمترین مقدار خود برسد.




 عنوان پایان نامه: اینترنت اشیاء، مفاهیم و کاربردها

نگارش: مهندس آذین افشارنژاد

تابستان 1394

دانلود پایان نامه


چکیده:

پایان‌نامه حاضر به بررسی مفهوم اینترنت اشیاء (IOT) برای افراد جامعه، تجارت‌های متعدد و جوامع می‌پردازد و به خصوص مسائلی که در ارتباطات راه دور و دیگر قوانین مرتبط با آن می‌بایست به عنوان سیستم‌های IOT در جوامع پیشرفته و یا در حال پیشرفت مورد توجه قرار گیرند، مورد بررسی قرار می‌گیرند.

سیستم‌های IOT شامل طیف وسیعی از برنامه‌های کاربردی می‌شوند، از کنترل و مدیریت سلامت فردی، پیشبرد بهره‌وری میزان انرژی، افزایش کیفیت فرایندهای صنعتی و اعتماد سازی تا کاهش حجم ترافیک و زمینه‌سازی توسعه محصولات جدید و خدمات متعدد به شهروندان به خصوص بر اساس روش پرداخت به ازای هر بار استفاده، همگی در گروه IOT جای می‌گیرند.





 عنوان پایان نامه: سامانه جمع آوری هوشمند محتوای خبری و طراحی وب سایت با استفاده از روش نوین کلاینت ساید AngularJs و توسعه برنامه اندرویدی متناظر

نگارش: مهندس سید حسین جلیلی

تابستان 1394

دانلود پایان نامه


چکیده:

سامانه جمع آوری هوشمند محتوای خبری، مجموعه متشکل از یک موتور واکشی داده و نمونه هایی از کاربرد های آن در فضای واقعی اقتصادی سال 1394 ایران را شامل می گردد. بخش اصلی این مجموعه شامل یک موتور جستجوی خبر اتوماتیک بر بستر سرور لینوکس بنا گذاشته شده که به صورت بی وقفه درحال دریافت آخرین خبر های موجود در سایت های خبری ایران است.

همچنین این سامانه دارای درگاه ارتباطی برای واکشی محتوای (مقاله) اصلی در یک وبسایت است. تمامی اطلاعات بدست آمده از این سامانه در یک پایگاه داده جامع ذخیره شده و وب سایت ها و نرم افزار های مختلف با استفاده از درگاه های ارتباطی تعبیه شده می توانند از محتوای ذخیره شده در آن بهره ببرند.




عنوان پایان نامه: بهینه سازی رتبه سایت

نگارش: مهندس روناک قاضی داریانی

تابستان 1394

دانلود پایان نامه


چکیده:

مسأله بهینه سازی امروزه یکی از بزرگترین دغدغه‌های هر وبمستر است و معمولاً تمامی مدیرانی که از اهمیت این موضوع مطلع هستند، تلاش می‌کنند تا با بهینه سازی اصولی، آمار بازدید و محبوبیت وب سایت خود را افزایش دهند. بدین وسیله، این مدیران می‌توانند تجارت الکترونیک خود را

روز به روز گسترش داده و همیشه پیروز میدان رقابت در اصل بهتر دیده شدن، باشند.

در این پایان نامه، سعی داریم مقدمه‌ای از مقوله‌ی بهینه سازی را که در اصطلاح تخصصی به آن SEO میگوییم و همواره بر آن تاکید داریم که SEO یک علم به روز است را مورد بررسی قرار دهیم.




عنوان پایان نامه: رایانش ابری موبایل، تاریخچه و افق های پیش رو

نگارش: مهندس الهام‌سادات میرباقری

نیمسال اول 94-1393

دانلود پایان نامه


چکیده:

امروزه، مفهوم پردازش ابری برای تمام جوامع IT به یک رویا تبدیل شده است، زیرا نسبت به روشهای سنتی توزیع و بکارگیری نرم‌افزارها، مزایای فراوانی دارد. با وجود این، پردازش ابری پیش از تسخیر بازار باید راهی طولانی را طی کند. اگر بخواهید سیر تحولات مفهوم پردازش ابری را (که برخلاف تصور عموم، سابقه‌ای طولانی دارد) بررسی کنید، متوجه می‌شوید که این مفهوم، با امنیت اطلاعات ارتباط نزدیکی دارد. در مورد امنیت محیط ابری، نکات مهمی وجود دارد که اصولا اولویتهای متفاوتی (از حفاظت محیطی گرفته تا محافظت از تجهیزات جانبی) دارند. با وجود این، اگر توسعه دهندگان ابزارهای تأمین امنیت اطلاعات، شرکتها را در حل این مشکلات یاری کنند، محیط ابری آینده‌ای روشن خواهد داشت.





عنوان پایان نامه: معماری پردازش 64 بیتی اینتل به نام X64

نگارش: مهندس زهره طاهری

نیمسال دوم 93-1392

دانلود پایان نامه


چکیده:

پردازش 64 بیتی چیست؟ چه تفاوتی با پردازش 32 بیتی دارد؟ مزایای پردازش 64 بیتی چیست؟ معرفی پردازنده‌های 64بیتی موبایل، سیستم‌عامل‌های 64 بیتی و سرانجام مقدمه‌ای از پردازنده‌های 128 بیتی




عنوان پایان نامه: بررسی معماری رایانش ابری

نگارش: مهندس هنا جعفری

نیمسال دوم ۹۲-۱۳۹۱

دانلود پایان نامه


چکیده:

دنیای فناوری اطلاعات و اینترنت که امروزه تبدیل به جزئی از زندگی بشر شده، روز به روز در حال گسترش است. همسو با آن، مفاهیمی همچون پردازش سریع، امنیت اطلاعات و از همه مهم‌تر، صرفه جویی در هزینه‌ها برای اقشار مختلف جامعه اهمیت زیادی پیدا کرده است.

جدیدترین راه حلی که امروزه در عرصه‌ی فناوری برای چنین نیازهایی پیشنهاد می‌شود، مفهومی است که این روزها با نام رایانش ابری معرفی شده است.

بسیاری از افراد بر این باورند رایانش ابری، انقلابی است که صنعت فناوری اطلاعات را دگرگون خواهد نمود. این پایان نامه سعی بر بررسی جنبه‌های مختلف رایانش ابری اعم از مشخصات، معماری، سرویس‌ها، مزایا و چالش‌های رایانش ابری نموده است.

نتایج حاکی از آن است که بزرگترین مزیت رایانش ابری، عدم نیاز به سرمایه‌گذاری‌های کلان در قسمت فناوری اطلاعات علی‌الخصوص برای سازمان‌های کوچک می‌باشد و بزرگترین چالش آن، عدم اطمینان به برون‌سپاری اطلاعات محرمانه است.